Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Wivianne Grapenholt - 27 augusti 2011 11:17

Fick en nu hårklippare (trimmer) igår.

 

Klippte Elwin å Eron utan större problem, det blev 21 mm, precis lagom!!


Jag var själv så långhårig å trött på min lugg att jag tog den "längsta" tillsats kammen på 42 mm å körde över luggen...

 oops

det blev ju inte så bra. Meningen är ju att jag vill ha lång lugg å "polisonger" å kort resten. Ja ja det växer ju ut igen tänker jag å ber Micke att  hjälpa mig å köra samma längd över HELA dvs 39 mm.

Sagt å gjort han började men under tidan bästämmde vi att köra 18 mm på huvet i stort å låta lugg å polisonger va.

Det var mycket å långt så Micke fick ta av tillsatskammen å tömma den på hår...sedan kör han ett drag å utbrister:

-Fan, oj då!!

Slår handen för munnen å fnissor tyst  :

-Förlåt...

Då glömde han kolla inställninen så det blev 3mm !!!!!

Så det var bara att köra hela bakhuvudet i 6 mm för 3 vägrade jag.  


Nu ser jag ut som en militant råsyntar flata alternativt nynassefru... 

 

Tur att hår växer, å fort dessutom!


Tack å Hej

nysnaggad tjej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 5-barnsmamma som vill prova det här med att blogga...

min 10 åriga son sitter brevid och lär mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards